среда, 27 июня 2018 г.

Сергій Каплін: «Ви знаєте, що я очолюю Соціал-демократичну партію»


Сергій Каплін: «Ви знаєте, що я очолюю Соціал-демократичну партію»

Із інтерв’ю Капліна каналу «Прямий» 15 годин 25 хвилин.
Посилання 10000000_216566995794369_4607924155357069312_n.mp4

        
«На жаль сьогодні у Верховній Раді немає фракції, яка б складалася із Соціал-демократичної партії, профспілок, яка б відстоювала б рівність в оплаті праці простих людей і судді, але це буде, я переконаний, згодом уже у наступному скликанні».

«Ви не говорите. Я ознайомився із результатами соціологічним дослідженням, які проводили  дуже уважно і Ви не говорите про те, що там так само було дослідження ідеології і соціал-демократична і кожен четвертий українець обирає соціал-демократичну ідеологію. Двадцять п’ять здається відсотків. І вони вважають, що наступним прем’єр-міністром  і наступним президентом повинен бути соціал-демократ. Ви знаєте, що я очолюю Соціал-демократичну партію (сміх журналістів, «починається»). 


Друге. А тепер я трішки розвію Ваш сміх. Ваш сміх. (журналіст: «це не сміх») Блок Соціалістичної партії Соціал-демократичної партії (журналіст: «так багато очолює людей цю партію). Ні, одна людина очолює. На Мін. Так от перше. Блок Соціалістичної, Соціал-Демократичної партії і профспілок, який називається за простих людей за ще, не зареєстрований, але за два місяці  після його створення практично потроїв цей результат і вищий за рейтингом ніж Свобода  Сьогодні блок Капліна за простих людей має близько 3-х відсотків. Нам залишилось 2 відсотки і ми в парламенті. І ми будемо боротися за те, чого Вам не вистачає».


Комментарий Сергея Мануйленко, Первого секретаря Волновахского райкома СПУ, представителя внутрипартийной оппозиции в СПУ: После просмотра данного интервью мне стало не по себе. Кого делегаты тогда выбрали Председателем СПУ 30 сентября 2017 года? Я решил к этой выдержке из интервью для наглядности опубликовать фото Каплина, которое он недавно выложил на своей странице. Обратите внимание на значок. Чей он? СПУ? Нет! Надеюсь, Вы поняли сами. Не ветром же надуло?!
Я в 2012 году вернулся в Соцпартию, чтобы участвовать в ее возрождении, а не молча взирать на эту, с моей точки зрения, "хрень"!!! Так что не удивляйтесь, почему наш Волновахский райком СПУ перешел в оппозицию к такому "руководству"! Позорище!!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий